Friday, May 8, 2009

aku nekad nak KURUS!!!!!!


huuhhhhhhhhhhhhhh.............haaahhhhhhhhhhhhhhhhhh......chewah..hehe.br sudah exercise..men badminton ngan anak2 sedare kesayngan..hehehhee...aku nak kurus..kalo org tnya moto pe aku skarang.....KURUS WACANA KEHIDUPAN!!wah gitu..hehheheh

MATLAMAT
1)NAK KURUS CM DULU..(KURUS KE???)..BLEH LA..HEHHEHE
2)NAK PASTIKAN BKAK SEM 7 NI BERAT DLM 45 OR 42...(BOLEH KE??)..INSYALLAH.
3)NAK PASTIKAN BJU KEBAYA PINK AKU LEH PAKAI SMULA...

cz baju tu dah xleh pakai dh..isk...isk...tengok aku dulu....

sekarang baju kebaya pink ni dh x muat dh..sdih sgt...isk...isk...



sekarang aku dah jd cm labu..da yg kata itik,da yang kata belon..redha je la..hehhhehe
tengok gambar aku skrang ek..
aku yang kebaya coklat tu...ish2..dasyat kan..hehheh




No comments: