Wednesday, February 17, 2010

dugaan

ari ni aku nak bcerita benda yg sedih2 je..lntak la org nk kata aku jiwang..aku dh xpeduli..aku pnya blog..aku pnya catatan..its up to me..hehehehhe...

to my sahizal....
sori byak2..byak kan dugaan yg kita lalui..
bukan senang kita nak smpai thp ni kan..
arap2 kita dpt tempuhi sgala dugaan yg akan dtang dgn lebih kuat n tbah..
cz kita wajib percaya..
dugaan tetap ada n kita perlu bertindak dengan sebaiknya...
idup xkan sentiasa smooth..
suma mnusia di duga...
termasuk kita
cz kita kan mnusia..hehehhe

awk byak brsbar kan ngan sy..
n sy arap awk dpt brsbar smpai bila2..
hehehhe(sanggup ke..)
sedihnya.....................
tb2 air mata pn rs nak mengalir.....

Orang len xkan fham kan pe yg kita lalui slama ni kan
n kita xarap diorg fham pn....
kerana ni msalah idup kita..
thanx byak bg smgat kt sy selama ni..
thanx byak igtkan kat sy yg memg jenis pelupa ni
hehehheh

i luv u...

1 comment:

imyz said...

awk jiwang..-sahizal