Friday, February 7, 2014

anjakan paradigma..Tajuk POYO....

hiiii...hiiii...assalamualaikum...tajuk kat atas ni agak skema n poyo..tp tu la janji aku..aku nk buat anjakan paradigma ckit dlm hidup aku..wah gitu..sjak2 pas aku keguguran..emosi aku sgt2 berada di tahap bahaya..walaupun org tgok aku ceria n epi je n mcm x kesah n pe2 je la..tp sbenarnya hnya aku yg tau..suami

 aku n mybe hawa safiya yg kecik tu pn tau..btul ke..hehehe..skang ni aku dh jnji ngan diri sndiri n suami aku...aku dh xnak pk pasal nk dptkan anak je..yg penting aku jg hawa safiya aku baik2..hargai dia..beri kasih syg kt dia n suamiku dgn melimpah ruah...sejak kawen lg..duk pk pasal anak je...aku kn enjoy our life n percaya bahawa rezeki anak tu berada pd tangan Allah disamping berusaha n xperlu stress2...berikan kebahagiaan kepada suamiku n anakku...igt dia x rs pressure ke ari2 duk tgok aku cmtu..aku kn cipta kebahagiaan tu...jgn hapuskan rasa bhagia tu dgn memikirkan perkara yg xperlu dipikir.....aku perlu pkirkan kami n bukan mengharap ps bnda yg x da lagi...move on..move on..betul ke..dh lama x speaking ni woi...pe pun pada my suami yg tersayang..maafkan aku n doakan aku menjadi isteri yg solehah dan ibu mithali..luv u my double SA(SAHIZAL&SAFIYA).

No comments: