Monday, November 17, 2008

adakah benar 'CINTA PEMBUNUH PERSAHABATAN'???

member2 chinese
aku n fatin
aku ngan sharum
kt marybrown

kngan brsama arwah lala
aku n k.mimie...
aku n ida

Tym matrik..kelakar kn..




hmm..cinta pembunuh persahabatan???...atau sebaliknya???aku xtau smada aku yg silap dlm suma ni..chewah gitu..hehe...tp bg aku kwn da la sgalanya tp kalo member sndiri cm nak jauhkan diri...so what can i do???rmai org kta da pkwe lupa member....tp member aku kapel..kitorg kwn smpai skang...



  • ecah..dr form 4 kapel tp aku leh rpat ngan dia smpai skang...

  • nora...ntah makin jauh(keje atau pkwe factor)

  • miesah...stil rapat smpai skang

  • aku...ok aje ngan sape2 nak kawan ngan aku.

  • fatin...dlm erti kta scr lahiriah ok tp dlaman cm da problem je...

  • taufik...ok2...tp mgkin da smting kn spacekan ckit jrak kitorg

  • ctah...ntah.NO KOMEN..

tp kak aku kta bla dh bsar msing dh suka wat hal sndri..dlu leh la nak lepak2,p jalan2 ke tp skang suma dh jd anak dara org...bestu aku bkn anak dara ke..hehhe...mybe factor tahi lalat kt 2 belah kaki kot so sntiasa nak berjalan je aku ni..hehhe....










kdg2 aku rs aku cm bdk2 agi...YYYYYYYY????????

  • tym aku ikut mak aku p hspital,aku xpndai nak brcmpur ngan org n aku nak tepet ngan mak aku stiap ms...
  • mna mak aku p..aku nak duk sbelah dia

  • knp ek

  • cz x MATURED..!!!!

  • HHAHHAHHHAHAHAHHAHHHAHHAHA










No comments: