Saturday, November 29, 2008

kematian itu pasti!!!

skejap je ms brlalu kan...aku dh umur 21 thun..kdg2 aku trpk msh pnjg lg ke umur aku..kdg2 aku trpkir da beknya mati awal..leh kurangkan dosa..tp kdg2 terpk..aku sdah bersedia ke..tp pe2 pun ..brsedia atau x..bla ajal dh tiba...mati itu pasti...skang ni asyik dgr org meninggal je..tkut..tp ttp melakukan dosa..pe nak jd ngan aku..insaflah naimah naimah slagi Allah membuka pintu taubat pdmu...malam ni..29hb nov 2008 , sepupu aku man akhirnya menghembuskan nafas terakhir di hospital besar nur zahirah k.trg.dh lma dia skit..rs2 aku dlm 6 thun cz mghidapi mslah buah pinggang..tp akir2 ni dia mghidapi skit jntung yg kritikal..yg sdihnya mak dia iaitu mak sedara aku meninggal minggu yg lepas iaitu pada 20hb nov 2008 menghidapi pnyakit angin dan mslah jantung..ALLAH ITU MAHA BESAR..DIA MAHA MENGETAHUI..PE2 PUN ADA HIKMAH DI SEBALIK SETIAP YG BERLAKU...dh aku yg msih bernafas di dunia perlulah mengambil iktibar dia atas apa yang berlaku..masa aku akan tiba samada cepat atau lambat je..MATI ITU PASTI!!!YA ALLAH..AKU PHON TAUBATMU..BAWALAH AKU KE JALAN YANG DIREDHAIMU..AMIN.....

No comments: